Tävlingen Avslutad

 
Ja, det här vart ju en aning awkward..
 
Tävlingen avslutas och ingen vinnare kommer att utses! Det var ju inte ens fem personer som anmälde sig, vilket var lite granna av mitt mål. 
 
Men, men... Jag kan nog fixa fram en flickvän till Zayn själv ;)
 
Men nu till det konstiga. Besökarna (ni) ligger på en jämn nivå hela tiden! Från dag till dag och det börjar till och med att gå uppåt nu. Men jag förstår inte vad det är ni vill ha liksom... Det känns lite trist att alla.. de flesta bara tittar in för att läsa min uppdatering. Så eftersom ni hela tiden får nya kapitel, får jag faktiskt rätt att kräva lite av er också! En deal liksom. Jag säger det ännu en gång: Jag skriver för att jag älskar det! Men när andra läser det jag skriver blir det lite som ett tvång och jag vill ha respons.
 
Så från och med nu: Minst tre kommentarer på varje kapitel innan jag publicerar nästa!
 
-NEJ, det är inget sorts tvång, utpressning eller något åt det hållet... Jag vill bara känna att det finns någon som uppskattar alla timmar jag lägger ner på att leta upp bilder som passar, skriva själva kapitlena med bra svenska och samtidigt komma på idéer för kommande händelser.
 
Hoppas ni förstår! Kapitel 40 på G just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback