Förflyttning

 
 
Okej, så nu smäller det! 
 
Jag ska börja skriva på en annan novell-blogg, som jag själv har följt sedan lite mer än ett år tillbaka. Vissa av er kanske redan känner till den, men onednovell är alltså den. Bella som har varit den som drivit bloggen har bestämt sig för att passa bloggen vidare och förvånansvärt nog- blev det till mig! Men självklart kommer jag att slutföra den pågående novellen Gotta be us, innan jag satsar fullt på den andra bloggen.. 
 
För er kanske det inte är en så stor grej, men hon, Bella, var den som hjälpte mig genom min tuffa period när jag hade en paus här. Och nu får jag ta över hennes blogg! Det är ganska stort för mig. Iallafall så har jag ingen aning om när nästa kapitel kommer upp här. Jag har inte varit hemma på mer än två veckor och har inte någon tillgång till dator. Och att skriva ett kapitel på mobilen är inte det enklaste ;) 
 
Ett "hejdå" inlägg kommer upp när det är dags att lämna den här bloggen. Men jag tror inte att det blir för gått då.. 
 
Här hittar ni mig snart - http://onednovell.blogg.se  (förlåt för att det inte blir någon länk, mobilen vill inte samarbeta) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback