Upcoming

 
I slutet av sommaren, den 21 Augusti för att vara exakt- så kommer handling + prolog till den nya Novellen att komma upp här. Varför jag valde just det datumet är, för att då har jag haft den här bloggen i exakt ett år! Det är sjukt hur fort tiden går. Och jag har fortfarande inte utgett mitt namn Nej, men jag föredrar att skriva anonymt. På så sätt vet ingen vem jag är och jag kan liksom "bjuda till" lite mer... inte för att någon bryr sig.
 
Men jag funderade ett tag på att sluta skriva efter den här novellen, men just nu känns allt så bra förövrigt, så jag skulle sakna skrivandet rejält om jag bara slutade. Jag har en känsla av att den nya kommer bli lite bättre än min just nu pågående (Gotta be us). För jag har det mesta för början helt klart i huvudet och jag kommer att ha fått lite mer kunskaper och helt enklet blivit en bättre skrivare. Ojojoj, nu blev det lite överdrivet va
 
I vilket fall så längtar jag iallafall, men jag har en känsla av att jag inte kommer att ha hunnit avsluta "Gotta be us" som fortfarande pågår. Ahh, tidspress! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback