Förlåt, svårt beslut

Nu är det såhär. Jag mår inte bra. Psykiskt. Det är en aning personligt, men jag vill att ni ska veta att det är den enda anledningen.
 
Jag tar en paus. Jag älskar att skriva och den här novellen har verkligen varit lätt att skriva samtidigt som jag blivit nöjd över resultaten. På vissa kapitel.
 
Men jag behöver återhämta mig. Samla krafter. Jag insåg igår kväll när jag skulle sova hur dum jag är som låtit det gå så långt. Jag ska försöka komma tillbaka till mig själv och självklart kommer jag då att färdigställa novellen.
 
Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta. Dagar, veckor eller månader. Men jag vill må bra när jag skriver. Jag vill verkligen be om förlåtelse, för att vet hur jobbigt det är att bara stanna upp läsandet av en novell, men jag måste verkligen tänka på min hälsa. Jag vill tacka er alla som läst och är super glad över att statestiken hållt sig så jämn genom de senaste veckorna. Tack.
 
Jag har påbörjat det 26:e kapitlet, så det kommer att komma upp någon gång under de kommande dagarna, men sedan säger jag ''hejdå''- för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback