Okej..

 
Nu har jag bestämt mig! Statestiken går upp mer och mer för varje dag- vilket är toppen. Men jag vill få fler att läsa den här novellen. Jag vill få tips och idéer, även från er.
 
Så jag ber er. Kommentera! Kommenterer ger mig liksom en knuff framåt och det blir lättare/roligare att skriva!
 
Sedan vore det även roligt om ni kunde berätta era tankar och idéer. Kanske tänker vi annorlunda och det vore kul om vi kunde ''utveckla'' denna novell tillsammans. Kommentera det här inlägget om ni har åsikter och tankar.
 
Jag vet ju att det finns en del läsare där ute som klickar sig in på novellen varje dag. Till er vill jag bara säga att jag är jätte tacksam och jag skulle verkligen bli otroligt glad om ni kunde tipsa om min novell. På så sätt får jag fler läsare, känner ett större behov av att uppdatera och får kanske lite tips.
 
Så vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie ;)

Okej.... Nu äre lite pinsamt för att jag är den enda som kommenterar men aja ;) och ja, jag är en av dom så klickar in varje dag för att kolla om ni har uppdaterat, tyvärr så kommenterat jag nt hela tiden men jag läser och följer er blogg och tror att det är flera som gör samma sak. Men ni kanske nt borde bara fokusera på komentarerna utan också på statistiken för att om ni vet att folk läser så behöver ni nt se att dem kommenterar för att veta det. Men iaf som sagt kollar hela tiden på om du har uppdaterat och ÄLSKAR DIN BERÄTTELSE. <3. Ps..förlåt för att det blev en så lång kommentar :)

2013-01-06 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback