Tävlingen

TÄVLING AVSLUTAD!
 
Vill du vara Zayn's flickvän i Novellen?
 
Okej, nu har det gått ett tag sedan jag fick idéen om att starta upp den här tävlingen. Men en hel del nya idéer har kommit upp och Zayn-flickvän-grejen får helt enkelt anpassa sig efter hur jag vill utforma händelserna. Ojojoj, nu lät jag professionell, eller inte... Här är iallafall de saker du måste veta:
 
•Du kommer att tillhöra en familj som redan finns i novellen, så tyvärr, inget verklighetsbaserat på den fronten.
•Din ålder kommer jag att bestämma, måste ju passa in ;)
•Men annars kommer du att få se ut precis som du vill, vara precis som du vill och ja, helt enkelt få "ploppa" in i min novell som du.
 
Men nu kommer den här grejen som ska förklara allt lite närmare:
 
*Du behöver självklart inte beskriva exakt hur du ser ut, vart du bor eller något sådant personligt. Men jag kommer att behöva en ganska exakt förklaring på hur du är. Alltså, som person. Hur du skulle bete dig i vissa situationer, bara för att göra det så verkligt som möjligt. Annars kommer jag säkerligen överdriva eller hitta på egna, skumma saker och det kommer kännas konstigt för dig.
 
*Du behöver inte sätta in dig själv! Alltså, du kanske bara helt random har kommit på en person som du absolut vill sätta in i min novell. Fast jag tror inte att det är någon som skulle göra det Men ni förstår grejen va? Du kanske bara vill vara med och delta i tävligen, fast utan din identitet, utan din personlighet och utseende. Bara skapa en helt ny karaktär för min novell helt enkelt! Och då som Zayn's flickvän, dessutom..
 
Hur du deltar, steg för steg:
 
-Du kommenterar det här inlägget och säger att du är med. Din mejl-adress måste finnas med i kommentaren! (Du kan dra dig ur, men då MÅSTE du mejla mig!)
 
-Vinnaren kommer jag att utse när det väl är dags, så det är inget bestämt datum!
 
-Jag kommer att mejla vinnaren, och först då be om allt det där jag behöver veta (Alltså hur karaktären ska vara, se ut och reagera i olika lägen etc.) -  På så sätt kräver jag inga detaljer före "lottningen" och kan därför inte själv välja ut den "bästa" eller hur man nu ska säga. (ingen favorisering här inte!) Och eftersom allt sker över mejl, behöver ingen få reda på vad vi skriver.
 
Nu kommer vi till det här lite viktiga, awkward stuffsen:
 
Om det nu händer att ingen deltar i tävlingen vilket inte skulle förvåna mig eftersom jag tror att jag är mycket bättre än vad jag egentligen är.. Så kommer jag att avbryta den och själv se till så att Zayn hittar sin själsfrände på egen hand. Även om det inte är tillräckligt många som anmäler sig, kommer jag att göra samma sak. För jag gör det här för eran skull! - Nu lät jag sådär viktig igen -.-'  Jag vill ju liksom att ni ska vara med och utveckla handlingen på något sätt...
 
Det var nog allt ni behöver veta! Kom ihåg, om ingen har anmält sig inom en vecka, så avbryter jag tävlingen och sätter själv in Zayns flickvän. Och det viktigaste: Glöm INTE mejladressen!!!
 
 
För vem kan motstå han och hans käk-ben egentligen?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej där! Haha, jag skulle faktiskt vilja vara med! För att det låter spännande och kul! Har inte läst din novell men ska definitivt börja göra det eftersom du skrev med så bra grammatik där uppe! Haha, jag tyckte det var kul när du sa att du lät så viktig! :D Min mail är [email protected] isåfall jag kanske vinner?! Okej.. knappast, men man kan ju alltid hoppas! Hope is the only thing that is stronger than fear- okej jag gick för långt, förlåt! Gud, vad är det här för kommentar?! Okej, back to business - så om du inte ska göra tävlingen för att ingen fler har kommenterat och för att jag låter helt störd (skulle inte förvåna mig) så kommer jag läsa den ändå! Gotta be us låter liksom som en väldigt mysig och fin novell! Hihi! :D Hoppas du svarar eller skickar ett mail och om inte jag är "the one" liksom eller om jag inte blir "Zayns flickvän" så kanske du skulle vilja göra ett länkbyte med mig och min kompis novell blogg? Hör av dig eller något sånt.. kram!

Felicia! x (Förlåt för att det blev så långt! Varför skrev jag förlåt? Måste sluta med det - oj eh.. hejdå!)

2013-04-03 @ 22:48:09
URL: http://weloveoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback