Dubbla Kapitel?

Jag kom på en sak! Eftersom jag känt mig så inspirerad och verkligen skrivit på de senaste dagarna så kommer jag nu med ett förslag:
 
Vad sägs om dubbla kapitel idag? (20/6) Jag har ett kapitel redo som ligger på lager kan man säga och jag kan publicera det om ni bara gör mig en liten gentjänst!  ↓
 
Länka och sprid bloggen så att statestiken lyfter! (Det kan vara twitter, facebook, bara ett tips till en kompis- alltså typ vad som helst)
 
•Sedan kommenterar ni under dagen och berättar varför ni tycker om novellen.
 
•Om jag sedan är nöjd med eran prestation, så publicerar jag självklart det andra kapitlet också, inte speciellt komplicerat va?
 
(Om två kapitel inte publiceras, så vet ni att det andra kapitlet kommer två dagar senare)
 
Det viktigaste är att statestiken höjs och hur ni gör spelar inte mig någon roll, det här är bara en liten rolig grej jag vill testa ;)
 
Det ena kapitlet hittar ni under det här inlägget- förlåt för att det blev lite rörigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback