Ny design!

 
Sådär, ja! Eller ska jag säga äntligen?
 
Jag hade sedan starten av denna novell-blogg tänkt fråga någon som kunde fixa en design åt mig och till slut hittade jag en hemsida →HÄR← som gjorde perfekta designer, GRATIS! Det var en hel del köande och mejlande fram och tillbaks, men nu är designen äntligen uppe och jag kan starta om på riktigt!
 
Nästa kapitel (Kap.34) kommer antagligen upp inom 1-2 dagar, så håll ut.
 
Snart tänker jag dessutom fråga om ett par länkbyten och starta upp den där tävlingen (där du kan bli Zayn's flickvän i novellen) För att få fler läsare och helt enkelt göra det roligare att uppdatera. 
 
Har även fixat en mejl som endast tillhör denna bloggen nu. Så om du har tips, vill anmäla dig till tävlingar, eller bara funderar över något så kan du mejla: [email protected]
 
Det var allt just nu. Men ni måste hålla med om att designen vart riktigt snygg! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ziall.blogg.se

Jätte snygg design!!

2013-03-26 @ 20:53:42
URL: http://ziall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback